top of page

FAQ

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Je ontvangt je bestelling na maximaal 3 werkdagen. Mocht je je bestelling eerder willen ontvangen stuur mij dan even een persoonlijk berichtje en dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

 

Kan ik items retourneren?

Liever niet. Vanwege de oudheid, fragiliteit en zeldzaamheid van de items is het heen en weer versturen niet bevorderlijk voor de staat ervan. Ik vraag je daarom om je koop vooraf goed te overwegen. Mocht je het item toch wel willen retourneren dan gelden hiervoor de volgende regels:

  • Retourneren is volledig voor eigen kosten

  • Het item dient in dezelfde staat te verkeren als waarin je het hebt ontvangen

  • Na goedkeuring wordt het totaalbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening gestort

 

Ik heb een item besteld wat verstuurd kan worden in een envelop maar ik heb toch €7 verzendkosten betaald, wat nu?

Zodra ik zie dat je te veel verzendkosten betaald hebt stort ik altijd een deel terug naar je rekening. Dus kan jouw aankoop mee in een brievenbuspakketje? Dan verschijnt vanzelf het te veel betaalde bedrag terug op je rekening.  

 

Mijn item is kapot of beschadigd aangekomen, wat nu?

Stuur een mailtje naar liz@mrmrsinterior.com

 

Kopen jullie ook items of inboedels in?

Jazeker. Mocht je items hebben die je wilt verkopen neem dan contact met mij op via liz@mrmrsinterior.com of stuur mij een berichtje op de app.

 

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Ja dat kan zeker. Stuur mij even een mailtje met daarin een voorstel wanneer je het zou willen ophalen.

 

Heb je een fysieke winkel?

Nee helaas. Ik verkoop uitsluitend via deze webshop, Catawiki en Etsy.

 

Ik zie dat je prijzen op Etsy hoger liggen, klopt dat?

Ja dat klopt. Je bent het voordeligste uit om hier via de webshop te kopen. Op Etsy liggen de prijzen hoger omdat er ook veel naar het buitenland verkocht wordt en er meer werk zit in het inpakken en afhandelen. Daarnaast vraagt Etsy ook een percentage per verkocht item.

 

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Mocht je iets willen veranderen neem dan zsm contact met mij op per mail of via de app. Wanneer je bestelling verzonden is kan ik helaas niets meer doen.

bottom of page